Odprema in dostava
Pred dostavo vas bo špediter kontaktiral, da se z vami dogovori za termin prevzema vaše pošiljke. Zato vas prosimo, da pravilno vnesete svojo telefonsko številko in elektronski naslov!
Kontaktirajte nas in takoj bomo preverili.
Stroške dostave vašega izdelka OK-Living lahko najdete v informacijah na ustrezni strani izdelka. Dostave znotraj Nemčije so od 31. 3. 2021 brezplačne, možna so doplačila na otokih.
Praviloma boste obveščeni po elektronski pošti in tukaj boste prejeli podrobno sledenje pošiljke. Če e-pošte ne prejmete, preverite tudi mapo SPAM v vašem e-poštnem predalu.
V primeru špedicije vas bo špediterska družba kontaktirala po telefonu ali e-pošti. Zato svoje podatke vedno pravilno vnesite!
Vaša pošiljka je sestavljena iz več paketov. Zaradi logističnih razlogov so vam paketi žal lahko dostavljeni ob različnih dnevih. Lahko pa pride do zamud pri dostavi zaradi velike količine pošiljk. Kljub temu se logist trudi pošiljko dostaviti čim hitreje.
Pakirano blago pošiljamo preko DHL Paket, DPD in GLS.
Špeditersko blago se dostavi do robnika preko DB Schenker ali IDS Logistik.
Trenutno ne nudimo osebnega prevzema.
OK-Living je izključno spletna trgovina s številnimi skladiščnimi lokacijami po vsej Evropi, tako da osebni prevzem žal ni mogoč zaradi logističnih razlogov.
Po nakupu spremembe žal več niso možne.
Kontaktirajte nas, nakar bomo preverili interno in po potrebi kontaktirali logiste.
Dostava je mogoča po vsej Sloveniji. Dostava na otoke trenutno ni mogoča.
Zelo možno je, da bo vaše blago poslano v več paketih in bo prispelo ob različnih časih. Praviloma boste prejeli podrobne podatke o pošiljki. Vendar pa je možno, da se izvajajo delne dostave, na primer prek različnih ladijskih podjetij ali skladiščnih lokacij. Če preostalega blaga ne prejmete v 2-3 dneh od prve dostave, nas kontaktirajte!
Ne. Pri ok-living.de trenutno ne ponujamo mednarodne dostave.
Na straneh naših spletnih trgovin boste našli možnost naročanja v in iz tujine..
ok-living.co.uk ok-living.fr
ok-living.it
ok-living.pl
ok-living.nl
ok-living.de
ok-living.hr
ok-living.hu
ok-living.cz
ok-living.dk
ok-living.be
ok-living.be/fr
ok-living.at
Načini plačila
Če se odločite za plačilo vnaprej z bančnim nakazilom, znesek nakažite v 10 delovnih dneh. Blago bo v tem obdobju ostalo rezervirano za vas.
Znesek, ki ga je treba plačati, je sestavljen iz vrednosti blaga ter morebitnih stroškov dostave in storitev. Pri nakazilu navedite natančen razlog plačila, kot je naveden v potrditvenem sporočilu naročila.
Podatke o računu, potrebne za to, najdete v e-poštnem sporočilu o potrditvi naročila, ki ste ga prejeli po zaključku naročila.
Trenutno v vaši državi ne ponujamo načina plačila "nakup na račun". Za vaša naročila uporabite druge ponujene načine plačila.
Trenutno v vaši državi ne ponujamo načina plačila "nakup na račun". Za vaša naročila uporabite druge ponujene načine plačila.
Če se odločite za plačilo z bančnim nakazilom, uporabite tukaj navedene bančne podatke, ki vam jih bomo poslali tudi po e-pošti, ko oddate naročilo, in plačajte v 10 dneh.
Prosimo za vaše razumevanje, da lahko blago, ki ste ga naročili, rezerviramo samo za to obdobje. Če v tem roku prejem plačila ne bo viden na našem računu, bomo vaše naročilo preklicali.
Imamo naslednje možnosti plačila:
- plačilo po predračunu z bančnim nakazilom
- plačilo s kreditno kartico (Visa/MasterCard/debetne kartice souporabljenih znamk)
- plačilo z zunanjimi pogodbami (preko PayPal, Apple Pay, Amazon Pay)
Preklic/storno/reklamacija/povračilo
Ko bo vračilo vašega blaga potrjeno v našem sistemu, bomo takoj uredili vračilo kupnine.
V ta namen nas kontaktirajte.
Ko je naročilo zaključeno, spremembe niso več možne.
V ta namen nas kontaktirajte. Nato vam bomo z veseljem poslali povratnico.
Naročilo lahko stornirate brez navedbe razloga. Pošljite nam svoj preklic z navedbo številke naročila!
Pravico imate, da v enem mesecu odstopite od te pogodbe brez navedbe razloga.
Vprašanja o izdelkih
Z dostavo vašega izdelka boste vedno prejeli navodila za montažo.
Včasih je izdelek sestavljen iz več paketov ali ločene embalaže z vijaki, zato boste navodila za montažo našli v eni od teh.
Natančen obseg dobave najdete v opisu posameznega izdelka. Montažni material za montažo vašega izdelka je praviloma priložen, če to ni navedeno, ni na voljo.
Račun boste prejeli neposredno od podjetja UNZER, ko bo vaše blago odpremljeno.
Večina naših izdelkov je izdelanih v Evropi. Vse pohištvo naše blagovne znamke »Vicco« izdelujemo po naročilu v različnih tovarnah v vzhodni Evropi.
Tukaj smo dnevno v stiku z našimi proizvajalci glede izboljšav, povpraševanj strank in novosti.
V ta namen nas kontaktirajte.
Ne. V trgovini OK-Living nismo določili minimalne vrednosti naročila. Veselimo se vašega nakupa, velikega ali majhnega!
Načeloma imate kot kupec dveletno garancijo od dobave.
Na vsaki strani z informacijami o izdelku lahko neposredno preverite, ali je izdelek trenutno na zalogi. Za vse izdelke, ki so ponovno na voljo in niso na zalogi, navedemo roke obdelave.
ali
Zaradi nenehnega širjenja in optimizacije ponudbe je možno, da vašega izdelka ni več na voljo. Izdelkom, ki jih je mogoče ponovno dostaviti, dodelimo čas obdelave, tako da lahko na spletu vedno vidite, kdaj bodo znova na voljo. Če izdelka pri nas ne najdete več, slednji žal ni več del ponudbe.
Naši izdelki so že tako cenovno ugodni, da dodaten popust ni več možen.
V ta namen nas kontaktirajte.
Moj račun stranke
Naslove za dostavo in izstavitev računa lahko dodate ali urejate pod Moji naslovi v računu stranke.
Če svojega gesla ne poznate več, ga lahko preprosto med prijavo ponastavite. Kliknite na »Ste pozabili geslo?«
Odjavite se tako, da kazalec miške premaknete nad »račun«. Odpre se vam okno, v katerem kliknete na »Odjava«.
Pod »Tvoji podatki" v uporabniškem računu lahko spremenite svoje ime in priimek, e-poštni naslov, geslo ali naziv.
E-novice
Če se želite odjaviti od prejemanja novic OK-LIVING, lahko to storite v vsaki novici prek povezave "Odjava" ali prek nastavitev novic v svojem računu. Ste se odjavili od prejemanja novic in še naprej prejemate naša e-poštna sporočila? Potem se obrnite na našo službo za stranke po e-pošti na naslov service@ok-living.sl.
Če želite izbrisati svoj uporabniški račun, pošljite zahtevo prek kontaktnega obrazca.
Tukaj se lahko naročite na glasilo OK-LIVING.